Wikia

Week 38

Week 39

Seizoen 10

Aflevering 191 (#1626) - maandag 24 mei 2004

Femke probeert Isabelle te overtuigen om Lowie geen kwaad te doen. Simonne heeft genoeg van Franks zelfbeklag. Luc doet een onaangename ontdekking.

Aflevering 192 (#1627) - dinsdag 25 mei 2004

Marie heeft medelijden met Luc, maar wil zich aan haar afspraak met Leontien houden. Frank bedenkt een plan om toch wat geld voor zich te houden. Werner verneemt dat Luc en Rosa iets verborgen houden in verband met Eva.

Aflevering 193 (#1628) - woensdag 26 mei 2004

Swerts nodigt Marianne uit voor een golfweekend. Jenny is zwaar onder de indruk van Dré’s nieuwe plan. Franks onoplettendheid heeft ernstige gevolgen voor Waldek en Sanitechniek.

Aflevering 194 (#1629) - donderdag 27 mei 2004

De problemen groeien Simonne boven het hoofd. Walter brengt Marianne in een moeilijke positie. Yvette en Stan leven op wolkjes. Rosa zegt Werner dat zijn vermoeden geen steek houdt.

Aflevering 195 (#1630) - vrijdag 28 mei 2004 - SEIZOENSFINALE

Nuvola single chevron right Zie Seizoen 9: Seizoensfinale voor het hoofdartikel over dit onderwerp.

Marianne staat voor een moeilijke keuze. Stan onthult zijn lang bewaarde geheim. Jenny onderneemt een laatste poging om Dré voor zich te winnen. Simonne neemt een radikale beslissing. De confrontatie tussen Werner en Jan dreigt faliekant af te lopen.