Wikia

Silke Dorade
Vorig Gastpersonage
Naam Silke Dorade
Beroep Rector
Familie
Productie
Gespeeld Door Chadia Cambie
Debuut Aflevering 3548 (26/03/2014)
Einde Aflevering 3636 (27/10/2014)
Reden Uit beeld verdwenen

Algemene InformatieEdit

Silke is een gastpersonage dat in het negentiende seizoen haar intrede maakte. Ze werd vertolkt door Chadia Cambie. Ze verdween het twintigste seizoen uit de serie.

Liefdesleven en FamilieEdit

Silke leert Toon Vrancken kennen op haar werk. Ze besluit helemaal voor hem te gaan en het komt tot een onenightstand. Silke wil meer, maar dat ziet Toon niet echt zitten.

VerhaallijnenEdit

Silke organiseert opnieuw een evenement bij Luc. Toon werkt echter niet meer voor hem, maar hij is nu begeleider van zijn fietstochten. Silke is geïnteresseerd in Toon en organiseert dan maar een fietstocht. Na de fietstocht zijn Toon en Silke alleen in de zaal. Silke kust Toon op de mond. Toon beantwoordt de kus en kust haar spontaan.

Silke is de rector van een seminarie. Ze is de eerste klant van het nieuwe bedrijf Bomans Events & Projects. Er zijn kamers waar ze kunnen verblijven en een polyvalente zaal om te vergaderen. In de Zus & Zo kunnen ze ontbijten, maar door gebrek aan tijd vraagt Silke om het ontbijt naar de zaal te verplaatsen. Ook bestelt ze een taart met vijftig kaarsjes omdat iemand jarig is. Ze is zeer tevreden over Toon Vrancken, een begeleider. In april belt mevrouw Dorade opnieuw voor onbekende redenen.

Zie ookEdit