Wikia

Seizoen 1

Special: Aflevering 1

Algemene Informatie

Deze speciale aflevering vindt plaats in het eerste seizoen van Thuis en is de 1ste aflevering van het seizoen en de 1ste aflevering in totaal. De special werd voor het eerst uitgezonden op zaterdag 23 december 1995.

Inhoud

Thuis afl1 24 BiancaPeggyRosa
Thuis afl1 59 AnnTomFelicienne
Thuis afl1 09 Bianca

Ten huize Verbeeck

Een avondje uit heeft voor Peggy Verbeeck minder prettige gevolgen. Ze voelt zich ziek omdat ze een XTC-pil heeft genomen. Haar vriend Bennie De Taeye had daar op aan gedrongen. Wanneer ze flauw valt, belt Rosa in paniek naar dokter Walter De Decker.

Ten huize Bomans

Frank Bomans probeert komaf te maken met zijn zoveelste minnares, Simonne Backx. Hij slaagt erin zijn relatie geheim te houden voor Jenny, maar niet voor zijn dochter Bianca. Die gaat tevens om met de rebelse Bennie en Peggy, niet naar Franks zin.

Ten huize De Decker

Bij dokterspraktijk De Decker staat zoon Tom onverwachts weer voor de deur. Zijn zus Ann is daar niet zo mee opgezet. En vader Walter eigenlijk ook niet. Hij geeft zijn zoon een serieuze preek over zijn studies.

Vervolg

Binnenkort

Cast

Hieronder vindt u een overzicht van alle personages die in deze aflevering verschijnen, gerangschikt per belang van de rol. Hoofdpersonages zijn personages die in de generiek verschijnen, nevenpersonages zijn personages die een even grote rol hebben, maar (nog) niet in de generiek verschijnen. Een gastpersonage zijn rol is beperkt. De personages hieronder staan alfabetisch gerangschikt per familienaam van de acteur/actrice.

Hoofdpersonages

Nevenpersonages

Gastpersonages

Geen.

Crew

Binnenkort

Galerij

Thuis afl1 55 FrankBennie
Afbeeldingen kunnen hier bekeken worden.

Quotes

Binnenkort

Trivia

Mijlpalen

Inhoud

Productie

  • Dit is een dubbele aflevering. De speelduur van de aflevering bedraagt circa 51 minuten.
  • Bij de eerste uitzending waren er ongeveer 810.000 live kijkers (bron: Belga).
  • Maandag 25 december 1995, twee dagen na de eerste uitzending, werd de aflevering onmiddellijk herhaald.
    • Deze beslissing werd pas enkele weken voor de start genomen, anno eind november. In de eerste berichtgevingen was er sprake dat de serie van start zou gaan op 25 december 1995.
  • Deze aflevering werd nogmaals uitgezonden op maandag 1 oktober 2001 om om 13.50 uur.
  • Deze aflevering en Aflevering 3670 zijn de enige afleveringen die bij de eerste uitzending in een weekend werden uitgezonden.