Wikia

Seizoen 4

Special: {{{Special}}}

Algemene Informatie

Deze speciale aflevering vindt plaats in het {{{HoeveelsteSeizoen}}} seizoen van Thuis en is de {{{HoeveelsteAfleveringSeizoen}}} aflevering van het seizoen en de {{{HoeveelsteAfleveringTotaal}}} aflevering in totaal. De special werd voor het eerst uitgezonden op {{{EersteUitzending}}}.

Inhoud

Frank en Simonne bezoeken een fitnesscentrum. Simonne wil graag aan haar conditie werken, al heeft Frank meer aandacht voor het aanwezige vrouwvolk in de fitnesszaal.

Vervolg

{{{Vervolg}}}

Cast

Hieronder vindt u een overzicht van alle personages die in deze aflevering verschijnen, gerangschikt per belang van de rol. Hoofdpersonages zijn personages die in de generiek verschijnen, nevenpersonages zijn personages die een even grote rol hebben, maar (nog) niet in de generiek verschijnen. Een gastpersonage zijn rol is beperkt. De personages hieronder staan alfabetisch gerangschikt per familienaam van de acteur/actrice.

Hoofdpersonages

Nevenpersonages

Geen.

Gastpersonages

Geen.

Crew

{{{Crew}}}

Galerij

{{{Foto's}}}

Quotes

{{{Quotes}}}

Trivia

  • Dit is één van de twee enigste afleveringen die buiten het gebruikelijke uitzendritme vallen, en dus ook nooit herhaald werden. Andere is Special - Afscheid van Florke.
  • Dit is de enige aflevering die deze afspeelduur kent.
  • Dit is de enige aflevering waarin geen enkele scène in de studio's gefilmd werden.
  • Het project was uniek voor Vlaanderen. Voor de opnames van de 3D-uitzendingen werd een gespecialiseerde cameraman genaamd Tommy Beier aangetrokken. Hij was één van de weinigen in Europa destijds die met de speciale camera's wist om te gaan.
  • Thuis was niet het enige programma dat werd uitgezonden in 3D. De rest van de week passeerde nog meerdere programma's de revue.