Wikia

Eén kiest er opnieuw voor om samen met hen en de acteurs de seizoensfinale van THUIS te beleven op groot scherm in Kinepolis Antwerpen, Hasselt en Gent.

Vorig jaar keken in Hasselt, Kortrijk en Antwerpen bijna 5.000 fans op grote schermen in open lucht naar de seizoensfinale. Ze zagen hoe Waldek Mayra maar net kon ontwijken met de wagen die even later in brand schoot, hoe Rosa haar soulmate Steven voor zich won en hoe Stan op de vlucht ging na de uithaal naar Leo. Voor herhaling vatbaar, dachten vele fans en Eén. Op vrijdag 28 juni worden de weergoden echter niet getart en nodigt Eén iedereen uit in Kinepolis Gent, Hasselt of Antwerpen om samen naar de dubbelaflevering te kijken. Snelle beslissers kunnen de seizoensfinale zelfs in preview kijken, want de eerste voorstelling start om 17.15 uur.

Het wordt ongetwijfeld een gezellige avond, waarbij de fans samen met de cast een quiz spelen met de hele zaal. Natuurlijk worden er daarvoor prijzen uitgedeeld en is er tijd voor een vraag- en antwoordmoment met de acteurs. En niet te vergeten: in een comfortabele zetel en op een gigantisch scherm van de extra lange, spannende seizoensfinale van Thuis genieten. Meer dan 25 acteurs van Thuis zullen erbij zijn, onder wie Raf Jansen, Bart Van Avermaet en Kadèr Gürbüz in 3 verschillende steden.

Thuisdag2019 Banner

InformatieEdit

  • Locaties: Antwerpen, Gent, Hasselt
  • Normale Prijs: €12,50
  • Cosy Seat Prijs: €15,25
  • Voorstellingen: 17u15, 18u15, 19u15

Personages per LocatieEdit

Kinepolis Antwerpen (Antwerpen)

Kinepolis Gent (Oost-Vlaanderen)

Kinepolis Hasselt (Limburg)

Aanwezige ActeursEdit

Afwezige ActeursEdit

TriviaEdit

  • Het concept van de Thuisdag 2018 wordt voortgezet in dit jaar. Aangezien het jaar ervoor werd gezegd dat het nieuwe concept slechts werd aangebracht vanwege de aanwezigheid van de WK-schermen was het voor sommige fans een teleurstelling te zien dat ook dit jaar er geen "oude" thuisdag kwam.