Wikia

Liefdesrelatie
{{{naam1}}} en {{{naam2}}}

Tijdlijn
Begin seizoen 15
Status Uit elkaar
Intimiteit

Tom en Peggy waren een koppel en hebben een dochter genaamd Sandrine.

Relatie Geschiedenis Edit

Seizoen 13 Edit

Peggy keert na enkele jaren in het buitenland te hebben gewerkt, terug naar België.

Seizoen 14 Edit

Peggy wordt zwanger van een Canadese vriend. Ze abortus wil plegen, maar stelt het voor adoptie ter beschikking. Ann adopteert ze. Bij de geboorte komen we te weten dat Tom, de verloofde van haar halfzus, eigenlijk de vader is van Sandrine na een onenightstand in Canada.

Seizoen 15 Edit

Peggy en Tom beginnen opnieuw een affaire en ontmoetten elkaar tijdens middagpauzes in een hotel. Initieel houdt Peggy wel van de vrijheid die ze dankzij de relatie kan behouden, maar dan blijkt Bianca in verwachting te zijn. Peggy's nieuws van het vaderschap van Sandrine slaat in als een bom. Bianca verbreekt de relatie met Tom en Peggy kan nu openlijk een relatie hebben met Tom.

Samen beslissen ze dat Tom het vaderschap van Sandrine moet aanvechten om zo de adoptie ongedaan te maken. Dit resulteert in een vete tussen broer en zus die wordt uitgevochten in de rechtbank. De uitspraak van de rechtszaak is ten gunste van Ann.

Seizoen 16 Edit

Peggy is ontroostbaar en ze besluiten voor een nieuw kindje te gaan. Ze raakt al snel in verwachting, maar er wordt kanker vastgesteld. De behandelende dokters raden aan om de zwangerschap te beëindigen. Dit is opnieuw een zware klap voor Peggy die hierna nooit meer kinderen zal kunnen krijgen. Door verbouwingen aan hun woning boven het notariaat zijn Tom en Peggy verplicht om tijdelijk bij Marianne in te trekken. Marianne liep al van in het begin niet hoog op van Peggy, maar haar bemoeienissen zorgen voor een grote druk in de relatie. Op lange termijn zorgt dit ook voor de definitieve breuk.