Wikia

Hieronder een overzicht van verjaardagen van hoofdpersonages en hun acteurs. Zoek je een personage of acteur, duw dan de ctrl toets in, houd die ingedrukt en duw dan tegelijk op F. Een kader verschijnt nu in uw browser en nu kan u de naam intikken om hem te zoeken.

Personages

Hier worden de verjaardagen van de verschillende personages bijgehouden.

De scenaristen springen niet altijd even consequent om met de verjaardagen. Soms worden ze niet vermeld, of verjaart een personage plots op een andere dag dan eerder. Daardoor kan deze kalender afwijken van de verhaallijnen op het scherm.

Zeker niet alle personages zullen hierbij staan, niet iedereen zijn verjaardag wordt vermeld in de afleveringen.

Als er een naam op de kalender is doorstreept wil dat zeggen dat het personage ooit op die dag jarig was maar dat er later niet meer met die datum rekening is gehouden en het personage een nieuwe verjaardag heeft gekregen.

Januari

Februari

Maart

April

Mei

Juni

Juli

Augustus

September

Oktober

November

December

Acteurs

Deze lijst is dan weer wel vrij compleet, hier worden de verjaardagen van alle HOOFDROLSPELERS in thuis bijgehouden. Alleen volgende ontbreken in het lijstje omdat de verjaardag van deze acteurs niet geweten zijn:

Januari

Februari

Maart

April

Mei

Juni

Juli

Augustus

September

Oktober

November

December

Trivia

  • Eddy Van Noteghem is op dezelfde dag jarig als zijn acteur, Daan Hugaert. Beiden zijn jarig op 15 september.
  • Ook bij Kristoff is dit het geval, zowel Kristoff als zijn acteur Michael de Cock zijn op 25 december jarig. In dit geval is dit vermoedelijk met opzet gedaan, omdat het op de dag van Kerst is.