Wikia

Vic Vlerick
Seizoenen 22232425 Vic Portret S24
Eerste verschijning Aflevering 4126 - 16 januari 2017
Gespeeld door diverse kinderen
Huidig beroep Geen
Huidige partner Geen
Kinderen Geen
Ouders Peter Vlerick en Femke De Grote
Huidige categorie Huidige Nevenpersonages
Algemene InformatieFamilie en LiefdeslevenStudies en BeroepslevenVerhaallijnenTriviaQuotesFotoshootFoto'sLees Meer

Algemene InformatieEdit

Vic Vlerick is een nevenpersonage dat sinds 16 januari 2017 (aflevering 4126) wordt vertolkt door diverse kinderen. Het personage verschijnt op sporadische wijze.

Familie en LiefdeslevenEdit

Vic is de zoon van Peter Vlerick en Femke De Grote. Peter en Femke verloren eerder een zoontje, Lucas De Grote, waardoor de keuze om voor een nieuw kind te kiezen niet gemakkelijk was. Toch kiezen ze ervoor te gaan wanneer Femke opnieuw zwanger lijkt te zijn.

Studies en BeroepslevenEdit

Vanaf 2 september 2019 gaat Vic naar de eerste kleuterklas.

VerhaallijnenEdit

Femke is opnieuw in verwachting van Peter. Dit brengt een dubbel gevoel, aangezien ze hun eerste kind Lucas nog geen jaar geleden verloren zijn. Enkele maanden later valt het proces van Lucas tegen Eddy, die zijn dood teweeg heeft gebracht. De gemoederen laaien hoog op waardoor Femke premature weeën krijgt. Ze wordt naar het ziekenhuis gehaast, waar ze genoodzaakt is om een vroeggeboorte te laten plaatsvinden. Femke en Peter wachten bang af, maar alles is in orde met de baby. Ze beslissen om hem Vic te noemen, wat staat voor 'overwinnaar'.

TriviaEdit

  • Vic is geboren op 16 januari 2017. Dat wordt duidelijk in:
  • Er werd ook overwogen door Peter en Femke om Vic 'Victor' te noemen. Femke kwam op het idee van de kortere naam. Victor is Latijns voor 'overwinnaar' en werd daarom voorgesteld door Peter.
  • Vic werd te vroeg geboren, dus was een premature baby. Het in beeld brengen van een dergelijke verhaallijn werd algemeen zeer positief onthaald bij de kijkers.

QuotesEdit

Er zijn (nog) geen quotes van dit personage beschikbaar.

FotoshootEdit

Er zijn (nog) geen foto's uit een fotoshoot van dit personage beschikbaar.

Foto'sEdit

Lees MeerEdit