Wikia

Wendy Stuyven
Seizoenen 20212223 Wendy Portret S23
Eerste verschijning Aflevering 3745 - 27 maart 2015
Laatste verschijning Aflevering 4412 - 24 april 2018
Gespeeld door Anneke De Keersmaeker

Kinderen Dylan Fierens
Ouders Onbekend
Huidige categorie Vorige Gastpersonages
Algemene InformatieVerhaallijnenTriviaFoto'sLees Meer

Algemene InformatieEdit

Wendy Stuyven is een gastpersonage dat op 27 maart 2015 (aflevering 3745), van 7 mei 2015 (aflevering 3774) tot en met 29 februari 2016 (aflevering 3941), op 25 april 2016 (aflevering 3981), van 31 mei 2016 (aflevering 4007) tot en met 16 september 2016 (aflevering 4040) en van 10 april 2018 (aflevering 4402) tot en met 24 april 2018 (aflevering 4412) werd vertolkt door Anneke De Keersmaeker.

VerhaallijnenEdit

Wendy heeft slecht nieuws voor Renzo: ze verhuist naar Zuid-Frankrijk voor haar werk en neemt Dylan mee. Renzo ziet zwaar af van hoe hij zijn zoon zal moeten missen en Charité praat met Wendy over hoe de toekomst eruit ziet. Renzo beslist om zijn verantwoordelijkheid te nemen en mee te gaan naar Frankrijk, zodat hij Dylan kan zien opgroeien. Ook Charité sluit aan bij hem; zij en Joseph zullen met hen meegaan naar Frankrijk. Er komt wat later slecht nieuws: Dylan en Joseph zijn verdwenen. Er breekt grote paniek uit in De Withoeve. Maar Kaat ontdekt al snel dat de twee zich verstopt hadden in het bakhuis. Ze hebben moeite met de verhuis naar Frankrijk. Toch kunnen ze bijdraaien na een goed gesprek met Renzo, Charité en Wendy. Enkele dagen later vertrekt Wendy naar Frankrijk. Renzo, Charité, Dylan en Joseph volgen haar en nemen afscheid van het thuisfront.

TriviaEdit

Er is (nog) geen trivia over dit personage beschikbaar.

Foto'sEdit

Lees MeerEdit