Thuis wiki
Advertisement
Thuis wiki
Youssef Bakali
Seizoenen 1213 Fotoshoot 2007 Youssef 01.jpg
Eerste verschijning Aflevering 2137 - 6 februari 2007
Laatste verschijning Aflevering 2395 - 3 mei 2008
Gespeeld door Ali Wauters

Kinderen één
Ouders Onbekend
Huidige categorie Vorige Hoofdpersonages
Algemene InformatieFamilie en LiefdeslevenStudies en BeroepslevenVerhaallijnenTriviaGeneriekFotoshootFoto'sLees Meer

Algemene Informatie

Youssef Bakali is een hoofdpersonage dat van 6 februari 2007 (aflevering 2137) tot en met 3 mei 2008 (aflevering 2395) werd vertolkt door Ali Wauters.

Familie en Liefdesleven

Er zijn (nog) geen details over de familie en het liefdesleven van dit personage beschikbaar.

Studies en Beroepsleven

Er zijn (nog) geen details over de studies en het beroepsleven van dit personage beschikbaar.

Verhaallijnen

Wanneer Dorien en Aisha een derde huurder zoeken voor de studentenkamers die Sam verhuurt, happen zij met veel plezier toe wanneer deze Marokkaanse student geneeskunde zich komt aanbieden. Youssef neemt de kamer. In tegenstelling tot wat de meisjes dachten, is hij een ernstige jongeman die zijn studies au sérieux neemt en niet echt een feestbeest is. Toch klikt het goed.

Wanneer Eric en Martine weer in de loft komen wonen, moeten de studenten verhuizen. Youssef gaat een tijdje bij Marianne logeren, daar hij z'n stage doet in de praktijk bij Geert Smeekens. Ondertussen begint hij een relatie met Femke.

Mo vindt Youssef een toffe kerel en zou heel graag hebben dat hij een relatie begint met zijn dochter Aisha. Aisha is wel stiekem verliefd op hem, maar durft het eerst niet toegeven. Later, wanneer Youssef en Femke uit elkaar gaan, waagt ze haar kans. Het komt niet meteen, maar later beginnen ze toch een relatie.

Youssef krijgt de kans om zijn tweede stagejaar in Marokko te volgen. Hij verhuist samen met Aisha daarheen. Anno 2011 zijn ze nog altijd samen (Mo belt nog regelmatig met zijn dochter) en verwachten ze zelfs een kind. In 2011 zijn Mo, Bianca en Robin bij hen ingetrokken.

Trivia

Er is (nog) geen trivia over dit personage beschikbaar.

Generiek

Fotoshoot

Foto's

Klik op 'uitklappen' om alle afbeeldingen te zien uit deze galerij.

Lees Meer

  • Voor meer informatie over het liefdesleven van Youssef, zie:
    • Liefdesrelaties van Youssef Bakali
    • Youssef Bakali en Femke Fierens
    • Youssef Bakali en Aïsha Fawzi
  • Familie Fawzi